همشهری آنلاین: بانوی نماینده ایران در ماده پرش ارتفاع رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ تایلند به عنوان چهارمی رسید.

S.Tavvakoli

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، سپیده توکلی در آخرین مرحله از رقابت‌ها در ماده پرش ارتفاع چهارم شد و از رسیدن به مدال باز ماند.

توکلی که مرحله نخست را با کسب یک مدال برنز پشت سرگذاشته بو، در اين مرحله با گذشتن از ارتفاع 1 متر و 75 سانتی‌متر به عنوان چهارمی رسید. در این ماده پرنده چینی با 1 متر و 86 سانتی‌متر قهرمان شد و نمایندگان تایلند به ترتیب با 1.83 و 1.75 متر (با تعداد خطای کمتر) به ترتیب دوم و سوم شدند.

به این ترتیب در پایان مسابقات، رکورددار پرش ارتفاع کشورمان با کسب یک مدال برنز در مرحله نخست و دو عنوان چهارمی در مراحل دوم و سوم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

همچنين فرزانه فصیحی در دوی 100 متر بانوان و علی ثمری در پرتاب وزنه مردان به عنوان پنجمی رسیدند.

در مرحله پاياني فصیحی با ثبت زمان 11:94 ثانیه در جایگاه پنجم ایستاد. در این ماده دونده قزاقستان با 11:40 قهرمان شد و نمایندگان کشور چین با 11:67 و 11:68 عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در پرتاب وزنه مردان، علی ثمری با پرتابی به میزان 18 متر و 37 سانتی‌متر پنجم شد. در این رقابت پرتابگر چین با 19.83 سانتی‌متر اول شد و نمایندگان چین به ترتیب با 19.05 و 18.92 دوم و سوم شدند.

به این ترتیب فرزانه فصیحی در مراحل دوم و سوم این مسابقات پنجم شد و در مرحله نخست در جایگاه ششم ایستاد. علی ثمری نیز در هر سه مرحله به عنوان پنجمی رسید.

در پرش طول هم محمد ارزنده با پرشی به میزان 7 متر و 54 سانتی‌متر ششم شد و سبحان طاهرخانی با 7 متر و 50 سانتی‌متر در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در این ماده پرنده چینی با 8.17 سانتی متر قهرمان شد. نماینده هند با 7.87 نایب قهرمان شد و دیگر نماینده کشور چین با 7.82 به عنوان سومی رسید.

ارزنده در مراحل اول و دوم این مسابقات به عناوین ششم و پنجم رسیده بود.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان در پرش طول با تنها مدال برنز سبحان طاهرخانی در مرحله دوم به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

طاهرخانی در مرحله نخست به دلیل سه خطای پی در پی از دور مسابقات حذف شده بود.

 

کد خبر 299665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha